14 Ocak 2011 Cuma

1299 PvP İçin Full Map Sorunsuz - 1299 map dosyası FULL




1299 PvP İçin Full Map Sorunsuz - 1299 map dosyası FULL


1299 PvP İçin Sorunsuz Full Map



1299 server kurulumlarıdna en büyük problem sorunsuz map bulabilmektedir. Ekteki map dosyaları u an kullanılmakta olan sorunsuz map dosyalarıdır. İndirmiş olduğunuz map dosyalarını Aiserver klasörü içine olduğu gibi atın. Ebenezer klasörü içine ise attıktan sorna 101 - 102 - 103.evt dosyalarını silin. Bu dosyaları silmez iseniz oyun açılışında ebenezer porgramınız Quest Ready Error hatası verecektir.


Download...

12 yorum:

Adsız dedi ki...

dedigin gibi eksiksizmıs saolasın !

Unknown dedi ki...

inş sorun cıkmaz sorun cıkmazsa saol :D

Unknown dedi ki...

İndiriyorum bakalım sorun çıkarmayacağna inanıyorum

Adsız dedi ki...

helal be abi bu kadar güzel hepsi bir arada !

Adsız dedi ki...

nie bu bukadar ufak 82 mb

WebMaster dedi ki...

Yeğenim , önemli olan boyutu değil işlevi :)

Adsız dedi ki...

emege saygı tşkler inş sorun çıkmas

Unknown dedi ki...

Konudan faydalandım git artsın diye yorum bırakıyorum. Umarım mapler güncel ve çalışıdr durumdadır.

Adsız dedi ki...

gerçekten harika bir map dosyası kullanıyorum bende bu map dosyasını herkese de tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

Bu kadarmı olur tebrikler brabo 10 numara paylaşım olmuş ölmeyen bi olay bu pvp server :)

Adsız dedi ki...

abi indiriorum bakam nasıl

Adsız dedi ki...

sorun cıkmayacagına inanıyorum ve indiriyorum emege saygı !